Retourneren

Retourneren

Retourbeleid:

Als klant van Flame Nutrition heb je het recht om je bestelling maximaal 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te retourneren. De producten mogen uitsluitend in ongebruikte staat, onbeschadigd en in de originele verpakking geretourneerd worden. De volledige voorwaarden voor het retourneren van producten vind je in de algemene voorwaarden.

Retourproces:

De eerste stap in het retourneer proces is het aanmelden van je retourzending. Dit doe je door maximaal 14 dagen na ontvangst het retourformulier in te vullen. Vul dit formulier volledig in en verzend het naar info@flamenutrition.nl. Het retourformulier kun je onderaan deze webpagina downloaden.

Na het aanmelden van je retour heb je 14 dagen de tijd om de retourzending op te sturen naar het volgende adres:

T.a.v. Retour Flame Nutrition

Wolfswater 9E, 5421ZE Gemert, Nederland

Optie 1: Verpak de retourproducten in een stevige doos op een wijze dat de producten niet beschadigen. Verzend het pakket met bezorgdienst naar keuze naar het bovenstaande adres. Kosten voor verzending dienen in dit geval door de consument zelf betaald te worden. Zorg er altijd voor dat je het verzendbewijs goed bewaart!

Optie 2: Lever de retourzending op eigen initiatief af op het bovenstaande adres. Neem in dit geval van tevoren contact op via een van de contactgegevens (Instagram, Whatsapp, Facebook, Mail) om een tijd af te spreken. Hierdoor kunnen wij garanderen dat er iemand aanwezig is om de retourzending aan te nemen.

Terugbetaling:

Zodra de retourzending is ontvangen, gaan wij aan de slag om het orderbedrag terug te storten. Indien de producten in goede conditie zijn, zal het bedrag binnen 10 werkdagen op dezelfde rekening staan waarmee je de order hebt betaald.

Kosten retourneren:

De kosten voor het afleveren van de retourzending bij het retouradres dienen door de consument zelf betaald te worden. Verzendkosten van een transportdienst kunnen vermeden worden door de producten zelf terug te brengen naar de retour locatie. Daarnaast gelden er enkele uitzonderingen waarbij verzendkosten vergoed zullen worden. Dit is het geval wanneer je een verkeerd artikel hebt ontvangen of het artikel niet voldoet aan de kwaliteitseisen